Prydliga want´s and dont´s

Kanske lite små nyfiken på o veta vilka det är som läser min
blogg igentligen. Vet att jag har några trogna läsare i allafall.
Moral suport .. ah .. Ni hajjar! Do you shark ?

Det är mycket man vill ha här i världen, men det är tame fan inte
mycket man får. Och ingenting är "gratis" för helt gratis är det aldrig.
Hade jätte tråkigt en dag och skrev upp en top 10 lista på saker
jag helst vill ha eller göra. Ska försöka uppnå det, ha! men det är
en annan femma. Kom ganska snabbt fram till att man sjunker
ner till 5 års ålder och bara vill ha och ha .. hm .. att önska är ju en
annan femma, ska vinna miljonvinst på lotto ! inom loppet av
10 år! el nått ..

Har inte fått någonting gjort här hemma idag heller .. Det har kommit
och gått människor typ hela dagen känns det som.
Och nu är man hur trött som helst så snart är det Natti Natti !

Nu ska jag krypa ner i soffan me kudden o kolla på film ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0