Rise to the occation

Länge sen ..   alive and kicking!
Varför ska alltid allting komma på en och samma gång?, det slår aldrig fel.
Känner mig lite tom om jag ska vara helt ärlig ..  de är bara för mycke just nu.

Vänner kommer o går säger man .. Kan man ju lugnt säga.
Så jävla less på människor som använder dubbelmoral som vapendragare.
Förnekelser och bortförklaringar som inte håller i längden.
Trodde verkligen att det var anorlunda den här gången, men blåögd som
man är men ..
Sorry honey it´s to late ..

Den här veckan på jobbet kommer vara aningens jobbig, behöver inte förklara va ? ha !
I morgon blir det att slå iväg en signal till en person och kolla lite och se vad
man kan komma fram till. Men blir nog iaf kvar tills oktober som det är sagt.
Det är bara att bita ihop och klistra på en god min..

Snart ska jag nog använda mina kock kunskaper i köket, grekiskt ! Mm yummi!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0