Inte en dans på rosor

Fields of gold - Eva Cassidy versionen, Mm .. grymt vacker!

Ska snart bädda ner mig i soffan med täcke och kudde o en bra film,
det förtjänar jag tamme tusan ;)
Känns som om saker och ting börjar vända nu, mot de ljusare och bättre!
Känns nästan 5 kg lättare, Varför ska det alltid finnas dumma vägbulor
i livet? inte är dom få heller .. Men ska försöka tänka på att det finns
dom som har det 10 gånger tuffare. Just nu känns det lite som om
saker runt omkring börjar förändras, både personer och situationer.
Kanske lite för fort.. Kan inte riktigt förklara hur jag menar heller.


Du är en av dom bästa jag har och det är verkligen piss att se
dig må såhär. Du måste veta att jag alltid finns här för dig,
vad som än händer! Och ta inte ut något i förskott, det gör det
bara värre! Jag vet att det är jobbigt, det förstår jag verkligen.
-
Älskar dig

Usch
.. det va länge sen man skrev ett inlägg utan massa
tråkigheter. Somsagt det vänder nu!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack gumman. :) Jag älskar dig också !

2008-06-25 @ 14:21:46
URL: http://Ladiiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0