Köra på tom tank

Midsommar afton igår ..
Blev en lugn kväll, Åkte och inhandlade mat och lite annat med Tessich.
Åkte hem en snabbis sen åkte vi vidare till silfverstolpesgata,
passade på att låna päronens altan när dom ändå är i Leksand.
Vi pillade me maten och drog igång grillen.. Sen dök även min kära sambo
upp! Så det blev massa god mat och även Monopol och gissa vem som
vann? haha aa för en gång skull så vann jag. Gjorde dom bankrutt så
det stod härliga till, så jag måste få vara lite skadeglad!

Midsommar dagen idag .. Hm .. Tror att det blir Monopol idag också,
tycker det tjatas om revanch  hela tiden så jag får väl ge med mig och
spöa dom igen! haha ! Tänkte väl försöka skrapa ihop lite pengar
så man kan tanka bilen för nu är det helt slut i tanken. Måste ju komma
iväg och köpa lite redbull. Cykeln är ingen idé, några snorungar har ju skurit
hål på däcken .. hmm..

Känner att det är dags att rensa bort lite skit, och då menar jag folk
som jag inte vill ha min närhet längre .. synd att folk visar sina rätta sidor
för sent. Det handlar om att ge och ta .. Men tydligen väldigt svårt för vissa
att förstå. Du får en chans hos mig och sumpar du den kan du lika gärna
dra.

Nej nu ska jag faktiskt ta och rensa lite här hemma, ser ut som rena rama
världskriget har brutit ut här!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0