Händelsefyllt

Kanske dags att börja skriva ner lite.
Hänt en hel del sen bloggen tog sina första trapplande steg, kanske dålig på att uppdatera ?
Har fått några klagomål nu ;)

Tack för en underbar Valborg och de resterande dagarna under denna underbara långhelg. :)
Haft buskul!

Satt och kollade igenom datorn på alla bilder man har och alla sjuka saker man gjort,
då menar jag verkligen totalt sjuka saker haha. Inte det man sätter i familje albumet precis,
men fan va kul det är att kolla på. Insåg att jag är ganska dålig på att framkalla, datorn har redan börjat sagt ifrån och jag känner att jag vill nog ha min dator kvar ett tag till. :) så kodak nästa!

Dusch + Film + Te = Livet för i kväll ;)

En fylle Sandra från denna helg håll tillgodo!

                                          image3


Kommentarer
Postat av: Tessan.

Haha ! Äntligen.. :) du börjar bli duktig nu :)

2008-05-06 @ 19:57:08
URL: http://wickedis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0