Nyfikenhet på nästa objekt



Lugnt efter jobbet, inhandlat lite för årets första grillning, elgrill inte riktigt lika bra som den äkta varan men fungerar det med. Kanske lite sent att ställa sig o grilla men bättre sent än aldrig, sambon har ändå inte kommit hem från sitt garage ännu. Rostbiff med klyftpotatis och rödvinsås, jisses det vattnas nästan i munnen :)

Satt och kollade med bästaste Tessan efter hennes tredje objekt idag, nästan så att hon är fast.
Ska inte säga nått, är fast jag med, inte trodde man för 2 månader sen att man skulle sitta och trycka in färg under huden på folk, dom säger att tatuerare är sadister i smyg, kanske stämmer ;)
Sitter och irriterar mig lite smått när jag gaddar, har ingen själv.. hmm.. Lite jobbigt för jag vet exakt hur min ska se ut och vart jag vill ha den men ändå är man för snål för att gå och få den gjord.
Tror att det är den 10 tatueringen nu och nästan alla har man tagit oskulden på, fattar inte att dom vågar gå till mig, haha! nejdå börjar känna mig ganska så säker nu och jag älskar det! 

                                         image2
Bild: 3:e tattoon jag gjorde helt färsk när detta kortet togs, 2 ess (hjärter och spader) . Någon som ser vad som gömmer sig i ? :P Ska försöka täcka hela hans ben så snart som möjligt, hehe! ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha , nej jag har ingen aning heller igentligen att jag ens vågar gå till dej. Men ja är nöjd och du gör dom otroligt bra ! Litar ju på dig ! Oh , du kallade mej för bästaste tessan. Me Happy ! Snart kommer de väl komma älskade ? :P haha !

2008-05-10 @ 12:23:48
URL: http://Wickedis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0