Ballong i munnen !

Sitter och slöar vid datorn fast att jag ändå inte riktigt har tid för det.
Musik koma och snart en grogg på det .. Life is beautiful  , ain´t it ?
Sen blir det Odensvi för att träffa lite nya människor och käraste Larsson.

På söndag börjar det, första tabletten. Fan va skönt det känns men ändå
är man lite skakais ..

Fått inflamation i tandköttet precis vid en sån där dum nedrans visdomstand.
Har problem med varenda en .. Känns som om man har en ballong där inne !
Så det är bara att ringa till tandläkaren på måndag,
och jag är INTE så vidare förtjust i dom!

Nej nu ska man hoppa in i duschen o göra sig redo ! ;)
 







Kommentarer
Postat av: My

Glöm inte bort mig :*

2008-11-15 @ 17:00:37
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nejdå gumman ! ;) Jag slår en pling !

2008-11-15 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0