Älskade dalarna

Imorgon blir det tanka bilen och dra till mommo. Upp till det älskade dalarna.
Stanna över natten och gå på släkt konstutställningen. Ska bli så skönt att komma
upp och bara vara. Även om sluta röka kommer vara ett hett ämne ;)
Och vi är två rökare som ska upp hehe .. Längtar efter mommos frukost, nybakat bröd med
 smör och ost så osten smälter en aning och mynta te. Det smakar mycket bättre där
uppe av någon konstig anledning.. Mmm .. längtar.




Mitt lillfinger har svullnat upp .. kan inte böja och jag har ingen aning om vad jag gjort.
Tror nästan att fingret hamnat under dennis på nå vänster i natt .. haha !

Nu ska jag dustsucka lite ..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha det så kul gumman!

2008-10-26 @ 11:06:31
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0