Baby-boom

Idag blir det en fullsmackad dag ..
bussy .. bussy

Reagerade lite smått när jag satt vid datorn, det va en massa pipande.
Kikade ner i buren och ser att det ploppat ut en liten rosa bebbe, tyvärr tror jag
att den första va dödsfödd, annars tror jag inte att jag skulle få kräk reflexer när
hon satt och åt  upp den lille .. Uuäck ! Vart man lite nojjig såklart, men 6 små krya
rosa bebbar ligger där nu. Passade snabbt på att flytta lilla sixten till den andra buren,
undvika problems .

Får lite dåligt samvete faktisk .. stackars krakar.



Frulle väntar


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nä,vad gulligt!

Helt underbara jue! SÖÖÖTISAR!

2008-10-23 @ 08:57:35
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0