Tom Tits

Idag har varit en lång och omtumlande dag. Drog iväg vid 11 och hämtade
mammi och Filippa och drog till södertälje, till Tom Tits. Filippa njöt av dom timmarna och ville inte under några som helst omständigheter åka hem.. Påväg hem va det kolsvart och spöregn och hur mycke
vatten som helst på vägarna .. obehagligt ..
Väl inne i stan igen så hamnar vi mitt i en olycka på e18. Hamnade i en lång kö och
stod stil i minst 40 min. Visade sig vara en seriekrock, 3 bilar + ett släp,
otäkt att se .. Hoppas bara att alla klarade sig. Bilarna såg inte så fina ut och släpet va vikt på
mitten.
Åkte och solade, hämtade mat och åkte hem och nu är jag helt slut kan jag lova.
Blir en tidig kväll i kväll, dusch, nån mysig film och massa te.

Varför ? Hur kunde du göra en sån sak ?
Förstår inte hur du kunde ? där fick jag för att jag bryr mig.
Tack !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gumman!

Usch lät otäckt det där med olyckan,tur att ni klarade er.!

Pussss

2008-10-30 @ 21:35:53
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: My

SAKNAR DIIIG... låt mig få träffa dig, bara prata bort några timmar!



Kärlek!

2008-10-30 @ 22:35:41
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0