Mixed emotions

I morgon är min sista dag på jobbet , både lättnad och lite panik.
Blandade känslor i en enda kompott !
Är man något dum-snäll eller? Ställt mig och bakat dagen till ära, kärleksmums.
Får vi väl se om dom blir godkända i morgon, upp till bevis.

På lördag släpps alla spärrar då ska jag pimpla friskt och shake my boootey
på bmb´s dansgolv tillsammans med min primadonna angelica !
It was toooo long ago .. Men nu endast ett fåtal dagar kvar. Måste ner
och göra stan på fredag, behöver lite nytt.
Skobegäret tar aldrig stopp, 2 par nya pumps i samlingen.
Säger bara att det är tur att sambon inte läser min blogg,
måste alltid av någon anledning gömma dom och låtsas att jag haft
dom i min äga ett par år och att dom bara helt enkelt aldrig blivit använda
förns nu. haha ! Tror inte den undanflykten kommer hålla så värst
länge till, he´s on to me ..

Ingen rast ingen ro nu blir det o krypa ner i sängen för det svider
i ögonen av trötthet .. sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha...du gömmer skorna haha....Det ska jag berätta för Dennis =) hhihii!

SKaka rumpan, yeeah!

2008-09-24 @ 22:04:22
Postat av: Sandra

ajabaja inte berätta för dennis :P

2008-09-25 @ 09:40:45
Postat av: Angelica

Lungt,din hemlis stannar hos mig...och resten som läser din blogg :P

2008-09-26 @ 09:13:28
Postat av: Sandra

Haha tack

2008-09-26 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0