Start of something new

Sista dagen på jobbet i torsdags, helt ärligt så måste jag säga att
det va lite jobbigare än jag trodde det skulle vara att sluta där.
Dagen efter vart det en lugn och ganska bra dag på stan, hittade jacka + lite annat.
Det värsta va bara det där besöket på arbetsförmedlingen, det stället ger mig
kalla kårar , vill inte vara där .. Så nu gäller det att ligga i så man slipper dom.

I lördags va det partaj hos angelica, sen vart det bmb. En bra men lite konstig kväll
måste jag säga.

Lite bilder från lördagen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja,var tog ni vägen sen efter att ni skulle röka? =)

2008-09-29 @ 14:04:45
Postat av: Anonym

Tyckte det blev massa kaos så vi gick ut och ringde efter chaufför ! det vart jätte konstigt .. :S

2008-09-29 @ 14:45:56
Postat av: Angelica

Var blev det kaos?

2008-09-29 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0