Clueless

Söndag o snoret bara rinner.
Datorn i knät och musiken på hög volym, måste bara rek lite musik.
Gruppen heter Dead by April, har ni inte hört dom så måste ni bara lyssna.
Låten Losing You va ledmotivet för reklamen på årets Robinsson, det va nog där
jag fastnade för dom. Tänk om inte musik fanns ..
Bestämt mig för att bli lite nyttigare i mina matvanor nu,
äta mat som iaf innehåller lite näring för engångskull. Idag blev det tro det eller ej
pölsa med stuvad postatis och rödbetor. Jag gör alltid samma tabbe innan jag ska
göra iordning det, läser på innehållsförpackningen. Varnar känsliga läsare ;)
Grishjärta, Grislever, Kolunga och mycket mycket mer. Men nyttigt, fullt med järn .. haha !
Måste ju bara kolla på Wipeout ikväll, blondinernas revange haha!

Han är uppe på akuten idag igen för uppkoll och nya prover.
Det värsta som finns är att inte veta och att känna sig maktlös.
Hold on be strong!

A - Me love you big time !





Kommentarer
Postat av: Angelica

S-Love u big time-More!

2009-04-05 @ 19:54:14
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter inte som nån trevlig sjukdomsvecka du har haft :( hoppas du mår lite lite bättre redan imorn :)

2009-04-05 @ 19:59:28
URL: http://attifrus.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, tittar också på wipeout. Så himla skojigt ! xD

Du får krya på dig

2009-04-05 @ 20:34:46
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0