Jaha då va man där igen.

Jag vet inte vart jag ska börja. Finns inga ord kvar, hela alfabetet är utnött flera ggr om.
Så sviken som jag känner mig nu har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv.
Sviken på så många sätt, känner mig utmattad både fysiskt och psykiskt.
Den gnutta hopp som fanns är som bortblåst, falska förhoppningar om att allt en dag ska
allt bli bra.

Familjeläkare, akut, familje läkare, akut!
När är det över ? Ovissheten är total på många sätt.
Måste verkligen säga att jag har verkligen ingen tillit för läkare ALLS längre!
That´s to bad för det är i deras händer våra liv ligger i när vi väl kommer till den
punkten när vi behöver hjälp vare sig vi vill eller ej. - Det är skrämmande!!
Obehaglig magkänsla, ska det vara så j*vla svårt att rota fram vad det kan vara
för fel.

Vad va det där med lögner ?

I morgon tror jag att det blir en road trip till ett lugnt ställe där jag kan få vara för mig
själv ett litet tag och bara vara. Snart drar vi gumman, för nu har jag lessnat ganska
kraftigt !

Nej nu ska jag nog leta fram spriten o redbullen och sen är det nog party för mig själv resten
av natten ! ;) Skål !!

Kommentarer
Postat av: My

Åka till mommo snart?



Hmm det där med att sitta och dricka för sig själv känns inte så party?

2009-04-09 @ 07:34:37
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Absolut gumman! BARA vila ut och sola och bada!

Hemskt ledsen för det där igår. Men vi ska fixa allt så det blir bättre!

Hör av dig när du hört något!

Puuuusssssssssssss

2009-04-09 @ 08:14:01
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0