Fråga Olle



Nu är det soffan, cola, ostbågar och fråga Olle !
Varit på ett litet äventyr, hade väl som vanligt lite väl höga förväntningar.
Men på måndag är det dags igen och hoppas på lite bättre tur kanske :)
Nu vill jag bara att sommaren ska komma, bugar o bockar !
Sol, värme, ballerina, bikini, bada, uteserveringar m.m .. Ge mig nuuu ! ;)

Haha vill också ha en sån fin Muff som dom hade på fråga olle ;)

Jag och min handikappade arm ska efter fråga Olle förflytta oss till duschen,
den stackars armen får dock inte duscha. Uscha så armen ser ut haha !
Måste bara säga en liten sak till, fy för sjukhustejp ! säger bara ajjjajajjjajjaj!
Nej nu ska jag kika klart, känner att det blir en tidig kväll idag.

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Donken här kommer vi :DD

2009-04-16 @ 12:16:13
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad har du gjort med armen, din stakare ? "/

Hoppas du får en bra fredagkväll :)

2009-04-17 @ 19:51:36
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0