BopBopBiDo

Självasjuttonhakar vad gör jag inne ?!

Åh va jag blir sur på mig själv, det är fint väder ute
på första gången på ett tag och vad gör man då ?
Jo sitter i sängen i mjukiskläder och hatar sig själv för
att man inte tar på sig kläder och går ut på promenix eller nått.
Varför ska enkla saker vara dryga ? haha ska sluta klaga
och ta på mig nå trasor och vandra ut i solen, skulle
behöva ta mig till hälla, visst inte så värst långt att gå
men ack så lat. Bilburen ungdom .. illa illa.
Skulle behöva köpa en rådis åt moa innan hon börjar protestera.
Men kan inte vandra runt med en råtta på promenix, känns lite överskattat.
Nej om jag är kvar i lägenheten efter kl 3, ska jag straffa mig själv haha !
Måste till affären och inhandla bakpotatis, varit grymt sugen i flera dagar nu.
Fy fasen så smaskens, bakpotatis med avocado röra ;) Mmm vattnas i munnen.


Detta är esultatet på tattoon jag var iväg igår och gjorde på en tjej.
Inre styrka.


Nej 20 min kvar .. Jalla Jalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0