DiamondsAreAGirlsBestFriend

Vakum i skallen .. BloggTorka  (extrem sådan också)

Satt såhär på kvällskvisten och fick någe ryck och beställde två saker
från nätet, kände att det behöver jag just nu..



Verkligen inte haft någe lust me bloggen men måste visa That Im Alive .. Right ?
Förstår inte alls vad jag gör vaken just nu, ska försöka krypa ner i den
välkomnande sängen next to me. Dize kommer kl 08-30 och plockar upp
mig i morgon för då blire veterinär besök, inte jag alltså haha ! även om en
ordentlig undersökning skulle behövas .. Kanske ska hoppa upp på
undersökningsbordet och skrika -"fram med knivar och instrument and
start to digg, digg !" Mjo kanske det ..

Nej nu blir det att bege sig in i drömmarnas värld
 för där känns allt bra !

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar dig vännen <3

2009-08-12 @ 08:19:39
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0