DollyDearest

Veterinär besök, lite fönster shoppande och IRL shopping,
fick användning av mitt present kort hos frissan, hämtade
ut några produkter för håret, allt för att håret ej ska vara svinto.



Gosande med 5 små tussbollar



Nuu film med chips och dipp.
Saknar min bebis Miranda, det är så tomt utan henne.
Ingen som möter en vid dörren, ingen som tar upp all plats i sängen, ingen
som fångar dom äckliga spindlarna som ibland kommer på besök.
Ingen som pratar med en när man vaknar.. Suck!
Men snart är det min Miranda tid. :)
Alldeles strax blire Dolly Dearest, en film som jag ej sett sen
man var liten. Onda dockan style.
Fy för försäldrar som låter en titta på sånt när man är 8 (inte mamma)
Därför man är så skadad som man är ? Hmm..


Måste bara göra något åt denna lägenhet och de skabbiga fusk teglet
i vardagsrummet, och den fula diarre färgen i resterande vardagsrum.
Uäck !

Sweet Dreams






Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hjälper dig mer än gärna gumman...

2009-08-13 @ 10:37:05
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0