UppdaterarHemmet

Kännde att det va dags att uppdatera här hemma och göra sig av
med "Tjock" Tv:n och in med ny Tv ;) och så blev fallet, inhandlade
en sprojlans ny LG 42 " , satans snygging.
Nu kommer det se kraftigt mycket bättre ut i vardagsrummet.
Är vanligtvis en Samsung människa när det kommer till elektronik,
men alla kan väl ändra sig ;)



Vill bara att den förbannade antibiotika kuren ska vara över.
No fun ! 6 dagar kvar.. Countdown !

Nej nu ska jag försöka trippa in till badrummet och försöka ta mig en
dusch, ikväll blire natti natti tidigt ( I know what u all are thinking)
haha yeah right good luck !


Kommentarer
Postat av: Angelica

NIIIIIICE tv darling!



Vad trist att du går på medicin..usch!

2009-08-25 @ 20:22:47
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Areni

tja snygging :) hörde att lisa efterlyste bilderna från klassfesten men kände att de inte riktigt var passande för att läggas upp på FB... men jag vill gärna skicka de jag har på dig till dig och jag själv vill gärna ha de pinsamma bilderna på mig hehe ! ska jag maila eller ?

2009-08-25 @ 21:08:37
URL: http://areniararat.blogg.se/
Postat av: annso

hallå snadra!!!

hur e d??? long time no seen=)



snygg tv föresten.. har nästan en lika dan..oxå LG=)

KIKA IN MIN BLOGG FÖRESTEN: KOPPARTRAN.BLOGG.SE



KRAM ANNSO



2009-08-28 @ 16:49:45
URL: http://koppartrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0