Sleepy




Go Kväller ! Vad gör ja vaken nu ? Jo det är väl som vanligt för mig.
Sömtabletterna fungerade två första gångerna sen va det kört och är nu inne
på samma eviga sömnlösa spår ! Yeaj .. NOT !
Idag har det varit stress för jag sov lite väl länge, fixade lite ärenden och lämnade
Gucci hos mammi sen hem igen för att tatuera hennes jobbarkompis, haha störthärlig
tjej de där. Satt väl till 00.00 och sen skulle jag bege mig till mammi för att
plocka upp Gucci igen ja då fastnar handtaget på bilen och is skrapan är puts väck.
Så jag försöker liksom värma handtaget så man ska kunna stänga bildörren, men
nej det gick inte, sen tänkte jag att jag spänner fast dörren på någe vis så att den inte
flyger upp så kan jag köra fast dörren inte är stängd, men det funkade inge bra.
Och så fick jag skrapa rutorna med en cd och den gick bara sönder i tusen bitar.
Men detta är ju inte ovanligt för mig !!!
Så jag ringer till söta lilla Dize som kommer och hjälper mig såklart !


Lägger ut bild i morgon för nu måste det sovas pronto.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0