Golvad




Somnade på soffan som en totalt golvad stackare mitt i mammas pojkar finalen !
Mammi fick iaf fylla i vad som hänt. Vad sjutton tänkte Bobby med ?? Lilltån ?
Eftersom jag lyckades sova bort två timmar i soffan så kan jag väl inte somna sen..
Blir en nattrunda med Gucci innan, sen sovdax för mig.
I morgon blir det en städ dag medans Gucci är med mammi :)
Måste ju städa bort allt som är tuggbart och som hon kan skada sig på när jag nu ska
börja lämna henne korta stunder. Lilltjejen måste ju lära sig lite sakta men säkert.

Nu blir det natti natt .. Puss


Kommentarer
Postat av: Pj

Hahahahaa va söt....¨sådär känner jag mig ibland oxå :p

2009-12-11 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0