Helvetesfärd !



Sånt händer bara mig (?!) Kan bara skratta åt det fast irritationen är på topp.
Ett glas kall cola gjorde susen.




Jo såhär va det, mardrömsfärden :
Började med att jag tatuerade och precis när jag var klar kommer jag på att shit jag har
brev som måste läggas på innan kl 20.00 (klockan var då 19.00). Problemet var att jag måste
till affären först och köpa frimärken och diverse annat, så jag planerar lite snabbt i huvudet
att affären - brevlådorna.
Då finns det ingen anledning att stressa eller hur ? Då kommer vi till dilemma 1.
Tänkte att jag skulle vara snäll och sjutsa hem han jag tatuerade så han slapp ta taxi om jag
ändå skulle ut och åka. Så jag greppar lilla Gucci och så går vi mot bilen.
När jag sätter mig i bilen så ser jag att det är lite bensin så då får vi ändra om planen till
Mack-Affär-Brev-Släppa av. Ok så kommer jag till Jet, tar bort tanklocket och ska tanka så
ser jag att dom inte tar kontanter längre Gaah ! Tror ni inte att jag glömmer tanklocket och kör
därifrån ?? Min bil går ej som den ska den skuttar fram. Kommer till ok på hälla, nehe där tar
dom inte heller sedlar ! ÅH !
Åker över parkeringen till Maxi och lämnar lilla Gucci i bilen max 10min.
Greppar snabbt tag i det jag ska ha och går ut till bilen igen och öppnar bilen och lilla Gucci
har bajsat i baksätet och hoppat fram och kletat på säterna. Hmm.. Han får springa in och hämta
papper då ser vi att tanklocket är borta, jaha det är bara att åka till Jet och där låg det.
Sen ser jag klockan och den är 19.42, shit gasen i botten och kängurun skuttar fram.
Klockan 19.55 är vi vid Ängsgärdet. Phuu ..
Sen bär det av till OK för att tanka, på vägen dit hinner lilla Gucci få upp all mat hon ätit och det
var bara för båda att veva ner rutorna (det värsta på länge).. Kommer till macken och då
tar inte apparaten 50 lappar !! Iaf hade en 100 så den åkte i. Sen så försökte jag torka bort spyorna
men det var onödigt. Släppte av honom och börjar åka när jag får ett samtal att han glömde sin
cola i bilen så det var bara att vända. Sen äntligen hem .. Kommer hem så finns det ingen parkering !
Jag har lust att gå ut och sparka på pinnen framför mig !! Tillslut kommer den en och ska åka.
Ska försöka ta mig upp för trappen med , en stor filt+hund+tung kasse ...
Just nu har jag ofrivilliga spasmer i handen !!

.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0