Kan man tänka sig



Oj oj oj nu är jag så trött så jag nästan ser i kors.
Vart en ganska lyckad kväll trots allt, lite små gupp men sen kickade det på.
Huvudvärken botades faktiskt under kvällens gång, den oroade mig lite och
nästan hindrade mig från att gå ut men skam den som ger sig.
Tack underbara Dize & Micke för en trevlig och välbehövlig kväll !
Kan säga att det första jag gjorde när jag kom hem va att kasta mig i duschen,
va ju som en vandrande istapp. Lack leggins är inget att rekomendera i 10 minus.
Brrrrr ...

Nej nu är det sova som gäller, är lite tomt utan lilla Gucci som är hemma hos
mammi över natten, men hämtar henne så fort jag vaknar i morgon!

Bjuder på några kort från kvällen !
Godnatt & Sov Gott !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0