MediaMarkt


Fick ett trevligt uppvaknande av att dize kom förbi och plingade på dörren.
Själv har man sovit som en stock och somnade så fort jag la mig ner igår.

Snart bär det av en sväng till MediaMarkt för att kolla på telefon fast ekonomin inte
finns så är telefonen söndertuggad så nu finns det inget val längre.
Ska ni ha en bra hållbar telefon så köp en sony ericsson W890i, Min har klarat av
ett toa besök, ett fall från balkongen (ca:6-8 m) och tugg attak från hund och ett flertal fall
i backen. Men nu är knappsatsen helt intryckt och det går ej att använda * eller 0.

Idag är man bjuden på middag hemma hos dize och micke, det vankas fläskfilé och
potatisgratäng, det tackar jag för :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0