Winter wonderland



Ihhhh vilket väder det varit idag, min bil var begravd under en massa snö och min
andra bil kunde man inte ens se! Begav mig ut i värsta snöfallet utan mössa och vilket
misstag.. Har sån käkvärk. Strax blir det ett lååååångt varmt bad, kan behövas nu när
den riktiga vintern anlänt till svedala. Men usch jag måste hitta en borste till bilen,
ficka använda Guccis favvo mjukisdjur som borste idag, inte populärt!
Men erkänn det är som ett sagoland ute när det är så mycket gnistrande snö.
By the way lilla fröken fick en boyfriend idag, en gigantisk nalle vid namn Roy.
Roy är en gigantisk rottis blandning och Gucci svansa efter honom hela tiden och det
vart en massa pussandes. How sweet ! :)
Glömde filma som vanligt men det är ju inte sista gången, han ska vara hos Dize & Micke
ända tills på fredag.

Nej nu blir det badkaret och sen sova lite granna Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0