Hotel Carlifornia

Alla hjärtans dag blev en väldigt bra dag/kväll.
Hade lilla Filippa här och det vart massa guitar hero och myspys.
Alldeles lagom.

Söndagen vart en enda jakt på gitarr till guitar Hero, verkar som PSP2 är pasé.
Efter att ha åkt runt hela v-ås i jakt på gitarr gav vi upp vid maxi erikslund.
Köpte ett helt paket .. sugit med tanke på att vi bara ville ha gitarren, men men.
Helt fast i spelet efter att filippa haft sitt med hem till oss. Så super skoj !
Bästa låten att spela - Hotel carlifornia så klart!

Köpte även BUZZ - Hollywood och jag som trodde jag skulle knäcka dennis
totalt eftersom film o kändisar inte är hans grej, men nedå han kunde mer än
vad jag trodde haha. Visst han chansade ganska vilt också.
Sitter hemma i mjukisar och precis fixat ny film, så nu blir det ett bad med film.
Ledig denna vecka fram till fredag då det blir Loke me kusin.
Måste bara säga att han är ruskigt bra, tack sötis för att du fick mig att lyssna.
Skön blandning mellan Björn Rosentröm och Lisa Ekdahl stuk.

Det bästa med låtarna är att dom verklige berör och man kan relatera (vissa låtar lite väl mycke) :D
haha !

Tummen upp !

Kram !



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde du inte ha lånat dennis mobil ? Puttes ? Hade verkligen velat att du skulle ha kommit. Hade otroliga nyheter.

2009-02-18 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0