It sucks to be me

Fösta dagen i en ny arbetsvecka avklarad.
Sitter faktiskt hemma hos dize, tro det eller ej.
Hon va så gullig o hämtade mig i morse och skjutsade mig till jobbet och hämtade mig.
Sicken ängel ! :)
Nu grymtar magen för fullt, måst ha lite mat i magen.
Äta bör man annars dör man ...
Och om man inte äter upp maten så blir det inget vackert väder... haha wrong !
And so on .. Sånt man fick höra av den äldre generationen när man va liten.
Tänk vad dom lurade i oss saker haha! ..

Fick just uppleva en lite små konstig tillställning, Dizes katter tyckte att dom behövde tillfredställa
varandra så där lite smått .. vilka ljud det kan komma ur en sån där liten kropp.
Så klart så skulle dom göra det mitt framför, inte det minsta blyga. Har man behov så har man,
Får väl se när det ploppar ut massa små pälsbollar.

Just nu känns allt seriöst som ett ända svart jävla hål, men någon gång kommer man väl
upp, eller hur? Den kassa humorn håller i sig trots all elände!

_____________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0