Did not go as ...

I morgon är det jobb igen efter 2 lediga dagar.
Fast jag haft 2 hela lediga dagar så känns det som om jag inte hunnit
med allt jag skulle gjort som om tiden inte räckt till.

Igår vart det luncha med med mina gullungar tessa och dize.
Grekiska offcorse. Kika lite på stan och tro det eller ej, jag hittade verkligen ingenting (?)
Men maten va god iallafall. ;) Sen släppte vi av tessa och drog till OBS (coop), för att fixa
hårfärg. Ville få bort det gula i håret, slutade med att det hamnade en askblond färg i
shoppingkorgen och dize med warm choco (yes hon blev brunett).
Väl hemma med färg klet i huve, ser vi att ojdå vad mörk färgen blev .. hjälp !
Jadå misslyckad färgning, mitt hår blev ljusbrunråttfärgish ...typ.
Tack för kaffet säger jag bara .. Suck.

Idag blir det ärenden som måste fixas ..
Fast det blir när sambon kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0