Frusen & kall ! Vill ha badkar..
Nyss hemkommen från rocklunda där man åker skor med nå vasst på så
man liksom glider fram (i mitt fall fumlar fram) ..
Oj va det märks att det va sisådär 10 år sen!
Och en sak har jag lärt mig, måste pälsa på mig så man knappt kan andas.
Ibland tror jag att min kropp inte kan reglera kroppstemperatur.. (?) .. haha
 ____________________________________________________________________

Tror verkligen att det är någon som inte vill att jag ska röka, mina cigg försvann på isen.
Står väl några glada snorungar och smygröker upp dom vid nått hörn .. hm ..

Snart tror jag att det blir duschen i typ .. nån timme !
Sen massa te ;)


Kommentarer
Postat av: My

Jag ville ju också åka =(



Nu är jag lite uppd. iaf ;D

2009-01-04 @ 20:29:12
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0