Im back to stay

Nu är man igång igen, eller rättare sagt påväg. =)
Kartonger högt och lågt som ska packas upp, men det nödvändigaste
är nu uppe. Känner att jag inte orkar hålla på denna helg det är ju
faktiskt POWER MEET ;) Vart inget idag, för mycket annat gjort.
Men i morgon och lördag då blir det att iviga den nya klänningen ;)
Men enligt smhi ska det bli regn och det hoppas jag verkligen inte,
varför just denna helg ? illa .. Känns tomt med balkong på gaveln,
no neighburs. Saknar det kan jag säga men men, ganska duktig
på att babbla på med mig själv .. då får man ju dom bästa svaren.
Så i morgon blir det att hämta tessa, dricka lite och snacka lite shit
och sen ner på stan för lite snygga bilar och bra musik ! yes box..

Tänker inte försvara mig men det har varit mycket senaste tiden, men
kanske inte märkts pga av att man är ganska duktig på att hålla
fasaden uppe .. Respektera och förstå tack !

Nej nu ska jag fixa lite hemma med lite tavlor och annat och MÅSTE
koppla in ljudsystemet !! Blir ju nuts här ju annars.
Music is my life, en stor del iaf ;)

PS i morgon kommer lite bilder från veckan som gått ! DS

Hugs & Kisses

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha yeeees imorgon så är det dags att klunka :P

2009-07-02 @ 21:23:58
URL: http://ladiiee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tråkigt att du inte kan träffa mig eller minst av allt höra av dig...För jag trodde aldrig du skulle göra så igen..

2009-07-02 @ 23:38:35
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0