JustSomeRandomShit

En ganska bra dag, liiite migrän sådär mot slutet och ingen
värktablett, illa. But the strongest survive.
Dagen idag: Arbete + Lite ärenden. Undran sa flundran vad
kommer här näst ? Jodå koppla in bredbandstelefonen som
kom idag, mitt första samtal från Stentorpet kommer gå
till bodlindor i Leksand. Alldeles strax när jag lyckats slitit
mig från datorn, hehe.

På måndag smäller det ;) Ska bara bestämma mig för hur jag vill ha det först.


Freddy Mercury återuppstå snälla.
Vill ha mer !
Sandra 5 år med hårborsten i handen på en pall i vardagsrummet
rockar loss till Queen ! Tider det !


Min ack så tråkiga balkong,
lägenheten tänker jag inte visa upp så länge den är huller om buller ;)

Min fina tomatplanta (sparar in på att köpa tomater /dyrt haha)
Vyn :P
Och min lilla hink som är översvämmad med vatten och cider ;)





Nej nu ska jag fixa telefunken. Sen är det läggdags morgondagen vanskas jobb.


Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sweetie..hoppas du får det kul idag!

2009-07-17 @ 20:50:03
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0