Utesluten? tackar jag för

Finns inget direkt ord på hur besviken jag är.
Visst han stod mig inte nära men ändå kött och blod och att få
ta farväl är väl kanske inte mycke att begära ?
Jag har bara bra minnen, allt skit jag hört har jag bara ignorerat och
tänkt på dom positiva. Visst kontakten fanns, men många år tillbaka
tråkigt att känna sig utesluten, det är ändå familj och det känns faktiskt.
Och det värsta är att jag fick veta detta två veckor efter hans bortgång
av en av mina bästa vänner.. säger att det inte finns ord över hur illa
det faktiskt är ! Tack!

Nej nu ska jag faktiskt göra denna kvällen bra och det är för dig farbror !

R.I.P
Farbror

Nu ska jag göra stan farlig med min Tessa!


Kommentarer
Postat av: mammi

hoppas du hade kul igår,och inte har för ont i huvudet.Du glöm inte bort dina vänner jag har läst inläggen på din blogg.

2009-07-04 @ 12:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0