Dålig tajming

Underbara solstråle som gör min hud så brun. ;)

Ganska precis hemkommen efter en underbar förmiddag hos mammi.
Vaknade vid 8.00 klar vaken för att solen brände på ryggen, inte ett plus
att plocka ner gardiner och att inte ha persiener. Så det var bara att kliva
upp ur den mjuka sängen. Haffade grannen och åkte ner på Subway
för att köpa hem lite mackor. Sen bar det av till mammi, jätte kul att ligga
brevid henne i solen hon är brun som en kanel bulle, själv inte ens
halvvägs dit. Har egentligen inte tid att sitta vid datorn, ska snart ge mig
iväg för att köra skräp till återbruket, sen till björkmans, sen till affären
och sist men inte minst he och PACKA.

Kollade på smhi också, oj säger jag bara 30 grader i helgen och
början på nästa vecka.  Jag har verkligen tajmat denna flytt ... NOT.
Man lär sig av sina misstag. Mitt i mellan festivalen och power meet
+ hetta  - Lyckad kombination va ? ... skulle inte tro det!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Tjaaa min telefon har dött o jag är på jobbet, därför jag inte har svarat. Att du inte kan få bil förrän 15 gjorde allt myycket svårt. En av mina flyttare börjar jobba ca 1430 o jag börjar jobba kl 17... Blir väldigt stressigt! Men om du kan hålla nåt rum tomt (kanske vardagsrummet?) så kan jag och mitt co starta kl 12 ändå. Vad tror du?

2009-06-25 @ 19:15:53
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Mimmie

underbart!

2009-06-26 @ 00:05:58
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken dålig stil Sandra...hör inte ens av dig..Aja,skit samma!

2009-06-26 @ 08:01:52
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0