Evil

Tror förmodligen att bloggen kommer att försvinna ganska snart
eller pausas, för det är för mycket just nu och jag känner inte för
att tvinga fram inlägg när jag skriver. Tro mig jag kommer förvarna
om/när detta händer. Har annars spenderat dagen med grannen
och hennes Helena och världens sötaste lilla bebis Melissa.
Så underbart söt, nästan så man blir sugen till miljonen. Skulle
nästan kunna äta upp na. Sitter och funderar så skallen snart
spricker.. Efter regn kommer solsken ? alla som försöker intala en
det och ljuger ska få igen 10 dubbelt tro mig. Men Men..
Snart sängdags tror jag, eller så blire en liten film natt, det visar sig :)
Och det blir ju inte lättare att flytta när grannarna försöker få en att stanna
kvar.. hm.. haha.


Mer smörmusik åt svenska folket ..

Lyssna och njut ..


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja men jag kommer ju verkligen sakna ihjäl mig!! :'( Du, jag, våra cigaretter och Bolton på hög volym det är lovely :) Och jag lovar dig vännen. Efter redn kommer verkligen solsken, tro mig! Du har hört my story.. Kram gumman.

2009-06-12 @ 00:52:54
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0