Memories

Satt och gick igenom datorn och kollade på kort som jag
ska ha med mig och hittade massa gamla kort som man
nästan glömt. Tänk om inte kort fanns, vilken glädje och sorg det är
att kunna ta fram kort och titta och minnas.

 
6 år sedan (oh .. medans man fortfarande använde webcamen flitigt)

 
Thailand 2008



Älskar det landet .. Miss to much



Världens finaste :*



Sushi chips men herre guu va äckliga dom va haha..



Söta lilla apan och mitt ben :P



Turkiet 2007



Det enda kortet som finns med mig och lockigt hår, detta kommer gå till historien.
haha ..



Bästa bilden ever .. Shit vart tog alla vilda fester vägen ?



2006 nån gång ...
Avslutar med denna som visar den rätta sidan ;)








Kommentarer
Postat av: Carro

Sista kortet va bäst ;D

2009-06-12 @ 20:10:51
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com
Postat av: My

JAa vart tog alla festarna vägen ? =P

2009-06-13 @ 17:50:05
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: hugo

Ja vafan saknar dom där festerna med My och Sura grabbarna. Dax att göra något åt det nu.

2009-09-04 @ 00:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0