Tell me about it

Jag vet att jag e kass på att uppdatera mig .. Tell me about it.
Mycket nu .. packning osv. Ska bli skönt när det är klart och allt är
i den andra lägenheten.
Och det är inte lätt att packa när man har så trevliga grannar som
vill röka :) så det blir mycket springande ut och in.
Men idag har jag fått mycket gjort iaf, eller hyffsat..
Känner lite stress inför onsdag då det är besiktning på lägenheten.
Men det blir nog bra annars jäklar får dom smaka på andra bullar :)
Nu är det bara 70 % kvar som ska packas, ett tips?
Samla inte på er så mycket dynga ! .. Drygt.


Komplicerat .. Jobbigt .. Frustration

Några ord som beskriver lite fint hur man mår!
Hoppas bara det blir ändring på det snart, det är ju faktiskt sommar.
Tänker göra det bästa av sommaren 2009 så enkelt är det.
Antingen är ni med mig eller inte !

;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är med dig ;D



Förlåt för att vi är röksugna då :P Haha, alltid lika trevligt med lite skitsnack!!! :D

Kram!!!

2009-06-08 @ 22:04:49
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com
Postat av: Mimmie

Duktig du är som har börjat packa då ;)

2009-06-11 @ 21:39:03
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0