Wake up sleepy head.

Idag vart det en otroligt lång sovmorgon och tänker inte säga hur länge.
Så idag är det nya kraft tag som gäller, inte mycket saker kvar att packa.
Bara stora saker kvar snart, guuu va prylar man har alltså.
Blev inge midsommar i Leksand i år, tråkigt ... 
Ta igen det i sommar och ta en tripp upp och gå på sommarland,
tycker jag låter som en fenomenal idé. 
Ska alldeles strax skruva ner hyllor från väggen och hoppas på
att jag inte tappar dom på terrariumet .. ><
Appropå terrarium, dags att skaffa nytt. Trodde jag skulle kunna ha
det lite längre innan det var dags för nytt hem. Men "lilla" Moa som
inte alls är så liten längre har hunnit blivit 130 lång och en riktig liten
tjockkorv. Hon är inte ens ett år så här går det undan kan jag lova.
Så är det någon som behöver ett 120x50x70 terrarium så är det 
bara att hojta till. 
Nej nu ska man försöka göra lite nytta här hemma kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0