Confessions

Hemkommen efter en dag med Angie, lite mat & lite prat - the usual.
Puss på dig gumman.

Säger bara Fuck till allting just nu, det går aldrig min väg snart ger jag upp.
Trodde att det va på den ljusa vägen men nu är man fast i ett mörkt träsk igen.
Varför egentligen, har jag gjort nå ont och straffas för det nu ? Suck ..
Reaaaaaaly disturbing .. När man nästan är på toppen så tappar man greppet och
faller igen och nu är jag inte lite trött på detta.
Ett steg fram och två steg bak, kan fortsätta såhär länge men då tröttnar ni.
Nej nu har det varit såhär tooo long.. Det är alldeles för mycket som händer på en
och samma gång man kan aldrig reda ut en sak i lugn och ro utan det bara lassas
på tills man är begravd. Ursäkta alla som tycker att jag ofta är negativ i min blogg
men nu kände jag mig tvungen att vräka ur mig lite. Hua ! KLAR !
Nu fokuserar vi på bättre saker istället .. nemen ojjdå så många fanns det inte.
Ahhh suck ! hahaha snart är det tvångströja som gäller ;)

Nej ska verkligen fokusera på det lilla bra som finns och sen hoppas jag
att allt annat löser sig, fast det blir ju inte direkt serverat på silverfat ...

Hahaha förlåt men nu har jag vräkt ur mig det mesta, tack för att ni står ut ;)

Morgondagen tänker jag ägna lite åt min Tessa, känns som om det behövs.
Allting löser sig gumman, fast är jag rätt person att säga så ? haha whatever !
Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Löve u darling! Du är verkligen mitt alt,min stöttepelare! Tacksam för allt...Kraaaaam!

2009-05-06 @ 18:43:47
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0