Memories

Sitter och lyssnar på islands bidrag till eurovision, fin låt.
Har varit och firat världens underbaraste människa idag, min farfar.
Sen har jag haft underbart sällskap av frugan ;) som sen var tvungen
att åka iväg för att handla soffor. Några groggar har det hunnit blivit idag,
kännde att jag behövde det.
Har stirrat mig blind på en bild idag om och om igen. Saknar dig faktiskt.
Även om du inte finns med längre så finns du alltid hos mig.
Det finns en person som jag känner att jag behöver besöka innan
det är för sent.. Det är jobbigt, har så dåligt samvete fast jag inte visar det.
Måste rycka mig i kragen ... Det finns många jag saknar.. Ni finns alltid i mitt
hjärta. Men det känns ....

Grattis farfar en dag i efterskott. Världens underbaraste.





Kommentarer
Postat av: Angelica

åååh,min favvolåt..

hihi...kom ju tillbaka till min fruga efter sofforna jue.

Med mat å allt..

Kanske ses i morgon efter jobbet då ;D puuuussssss

2009-05-21 @ 21:50:11
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Elinor

hehe gör så! länkar din också..

men adsolut måste vi träffas, va ju inte igår som sagt!

hoppas du får en najs fredag!

kram

2009-05-22 @ 07:19:49
URL: http://fundilera.blogspot.com
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

ehh ja jo verkligen -INTE.

haha absolut =)

2009-05-22 @ 21:58:32
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0