Fotogenic



Har länge funderat på att skaffa mig en riktig system kamera, hyser inga agg mot
min trogne digital kamera men känns som om den inte riktigt räcker till.
Vill kunna ta riktigt schysta bilder och samtidigt kunna få riktigt bra videos.
En liten wow upplevelse kanske vi kan kalla det utan att dramatisera det hela.

Hittade faktiskt denna på www.dustinhome.se, riktigt bra kamera till ett bra pris.
Dom hade även väldigt billig frakt vilket är ett plus i kanten ;)



Man har ju inte gått media helt i onödan ;)

Kommentarer
Postat av: annso

Jag vill oxå ha en systemkamera, så mycket bättre bilder med dom än med digitalisen:P



Jag är speciellt irriterad på min kamera vad gäller nattbilder, blir så suddiga o dåliga trots att jag har en ganska bra canon... men men det är väl en systemkamera som gäller för perfekta bilder!

vad har fröken sandra för sig föresten??

kraaaam!

2009-11-16 @ 12:13:18
URL: http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Lina

jag vill också ha en bättre kamera. så man slipper komma hem från semestern och när man laddat in bilderna i datorn så ser man att typ alla bilder blev helt kassa! :/ konstigt att förra årets semesterbilder blev bra när det här årets blev ett skämt typ...

2009-11-17 @ 07:23:33
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0