Kan inte influensan hitta nytt hem snart?


Ok jag underskattade denna förbannade influensa, skulle nog aldrig satt mig o kört till Göteborg.
By the way GPS fungerar inte särskilt bra i storstäder, dålig uppfinning !!).
För igår kväll trodde ja att jag skulle tuppa av för hjärnan kändes som om den skulle svälla
som en ballong  och explodera mitt upp i allt, somnade tillslut och vaknade upp lika tjock
i skallen, fortfarande tjock i skallen, gaah låt mig va ! Hur länge ska detta vara då ??

Jag verkligen hoppas att ni slipper detta !

Nu ska jag iaf beställa hem lite tattoo stuff, behöver fyllas på ganska kraftigt.
Sen blir det sängen ingen ..





Kommentarer
Postat av: anita

Krya på dig och ta det lungt om du kan

2009-11-02 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0