Some questions

Fyra jobb jag haft: 
1. Projekt assistent 
2. Restaurang biträde
3. Kontorist
4. Lokalvårdare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.
Walk the line
2. Dirty Dancing
3. August Rush
4. Titanic

Fyra ställen jag bott på:
1.
Endast lilla Västerås 
2.
3.
4.

Tv-program jag "älskar"att titta på:
1.
 Desperate Housewives 
2. Heroes
3. One Tree Hill
4.

Fyra platser jag har semestrat på:
1.
Thailand
2. Grekland
3. Bulgarien
4. Turkiet

Webbsidor jag besöker dagligen:
1.
Bloggen
2. FB
3. Hotmailen 
4.

Fyra favorit-maträtter:
1.
Grillat (allt i stort sätt)
2. Grekisk mat
3. Hemmagjorda köttbullar o mos, sås och lingonsylt
4. Pannkakor med lönnsirap

Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:
1.
På en strand i något paradis 
2. På en strand i något paradis
3. På en strand i något paradis 
4. På en strand i något paradis haha ;)

Fyra saker att göra innan du hinner bli för gammal:
1.
Resa i stortsätt jorden runt
2. Hoppa fallskärm
3. Förhoppningsvis starta eget
4. Förvärkliga även mindre mål




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0