Hatar akutenbesök

Sämsta veckan/helgen på länge ..
Ringde sjukvårdsupplysningen idag, för i går kväll/natt var mindre skoj med
kramp och smärta i bröstet, andningssvårigheter och hon sa att jag skulle åkt upp redan
igår men eftersom det kändes lite bättre idag så kände jag att det inte var nödvändigt
men det tyckte fortfarande hon att det var och bad mig lova henne att om jag kände minsta
lilla igen skulle jag ringa pronto. Helt ärligt så känns det nu igen, men det går nog över.
Så länge det inte är olidlig smärta ? hatar nämligen akuten, först får man sitta 6-7 timmar
innan man ens får träffa en läkare sen ska man vänta ytterligare några timmar så nee..
Skillnad om Jonna får mer problem för då är det bara att sätta sig i bilen illa kvickt och köra
upp, men hon sover nu som tur är. Hon på sjukvårdsupplysningen
fick det iaf att framstå som att det var svininfluensan det handlade om eftersom den
tydligen angriper luftvägarna först.. Ja det är väl inget att hänga i julgranen precis.

Sandra mår piss !!



Magkänsle varning igen !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0