Ursäkta mig



Ursäkta underbara läsare, jag har inte glömt bort er.
Det har bara varit lite mycket dom senaste dagarna, lite mycket att tänka på.
Men nu så nu är jag all yours igen.
Alldeles strax blir det ett varmt natt bad och lite film på det, sen blir det att tvinga
ihop ögonlocken lite för att försöka få minst 8 hela timmars sömn, önska mig lycka till.

Ska försöka titta efter en bra vinterbil för det verkar inte som om man blir av med bilen
innan snön faller. Tänkte väl försöka hitta nån schysst 240 eller liknande helst skattad
och besiktad tills i vår åtmindståne. Volvo blir det nog iaf, dom kan man lita på.
Stabilt .

Har inte gett mig på projekt nr2 angående bloggen, men den som väntar på någe gott
väntar alltid för länge.


Ska bli bättre på bloggen jag lovar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0