BloggVärlden

Ursäkta mig nu men detta med bloggvärlden gör nästan så att man vill sluta blogga.
Personer smutskastar varandra, nu menar jag inte att alla gör det. Det finns fortfarande
många bra bloggare/bloggerskor. Människor som har lite vett när dom skriver, men
visst kan ge dessa smutskastare creds för dom tjänar ju pengar på de dom gör.
Men vi säger när bloggen är över, kan man se tillbaka och vara stolt över vad man
åstakommit ? ... Smutskastat andra människor ? Njae inte riktigt min idé av bra
blogg. Fast det är ganska kul att se hur folk reagerar så starkt, sluta läs bloggar
då ? Jajja nu ska inte jag fastna i detta, snart så säger jag skål och startar helgen.

 ;)

(OBS! Annso ta inte åt dig nu gumman)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0