HappyBirthday

Choo ! time for uppdate och jag har kommit fram till att jag verkligen inte är
tekniskt lagd och jag är sämst på datorer och program. Laddar hem program
och tänker att detta blir ju lätt som en plätt, haha nej verkligen inte.
Sitter och skruvar på mig i timmar och kommer aldrig fram till något.
Jo jag vet nu dumförklarar jag mig själv, jag unnar er det ;)

HJÄLP ! Data kurs !

Så har jag lyckats igen, först balkongen nu toan.. IGEN !! ?? Hur lyckas man ?
Tror nästan att det bara är jag som kan sånt här. Jag pratar såklart om
mobilen.

Sen vill jag bara passa på att gratta världens bästa mammi idag ! Grattis !

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohopp !

2009-09-21 @ 07:10:45
Postat av: annso

haha! nja inte riktigt som kissie, men nästan!=) meningen är ju att alla ska provoceras=)

och jag lyckas! hahahah=)

2009-09-21 @ 09:47:17
URL: http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Mr B

Bara för att moblien har sim-kort så behöver den inte bada....... ;)

2009-09-21 @ 11:57:47
Postat av: Anonym

puss & kram

mamma

2009-09-24 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0