GoooooodNight

Nu är det natti natti för min del, detta med att ändra om dygnsrytmen
fungerar helt enkelt inte för min del. Ska skjutsa mammi till jobbet
i morgon för hon verkar vara lite stolt över min bil ;) Ska vara
snäll och köra nercabbat också bara för hennes skull. Usch jag
är inte ens trött, drömmer konstiga saker om nätterna, zombies
som ska komma o ta mig osv, iiihh ! Även andra konstiga drömmar,
varför drömmer man egentligen, fast ibland har man ju underbara
drömmar också ;) så dära riktigt bra så man inte vill vakna.
det värsta som finns är när man blir väckt i en bra dröm, då blir
man liksom sådär grinig på personen helt utan anledning egentligen
för det är ju bara drömmar.

Hade tänkt lägga ut lite bilder från igår när jag och syster var förbi
mitt gamla jobb, visa hur bråkiga dom va med filippa stackarn :*
Även femenina sidor kom fram ;) obs! det är bara grabbar där!
Men det fungerade inte såklart för det är nå strul med telefonen.
Suck ..

I veckan ska jag ta mig iväg till runes och köpa färg till "köket",
allvarligt så är det en av de gräsligaste färgerna jag stött på.
Denna lägenhet är verkligen inte vacker när det gäller färger
och annat den är väldigt sliten, men snart så blir den lite finare. ;)

Sweet Dreams nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0