Nightmare

I think I have a sleeping disorder.
Duktigt av mig så somnade jag vid 22.00 och vaknade 00.00 av att
man var alldeles kallsvettig och den kvävande känslan efter en riktig
mardröm. Det va verkligen en ganska underlig och otäck dröm och nu
kan man inte somna om och that sux ! Är liksom inte riktigt så trött längre hmm..
Undrar varför i helskotta drömmer man, det måste ju vara en nödvändig funktion
annars skulle vi ju inte göra det ? Sen får man ganska ont i ryggen av soffan och
sängen är inte mycket bättre den alldeles för mjuk, nej Sandra blir verkligen 
aldrig 100% nöjd och varför ska man vara 100% nöjd när man kan få bättre ?
Man sover ändå 1/3 av sitt liv (i mitt fall 1½/3 ;). Sen finns det en sak till som kan
driva en till vansinne och det är grus i sängen, minsta lilla korn kan förstöra en
hel god damn natt. Nu vill jag verkligen sova, väldigt frustrerande.

Vart iaf lite bakpotatis med avokado röra idag, Mmm.. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter great ! vill verkligen se den:)

2009-09-24 @ 10:01:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: anna - live my life.

Usch. hatar mardrömmar! :/

2009-09-24 @ 10:54:23
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0