NotTheGreatestTimes

Dags återigen för ett sånt där onödigt förbenat nattinlägg att det ska
vara så svårt att komma in i en normal dygnsrytm ?
Sitter och glor på en massa kläder, tror jag blir galen.
Avlägsen framtid nu kan man lugnt säga, strulat till sig rejält med inkomsten
denna månad och jag kan iaf sträcka på ryggen och säga att det ej är
mitt fel. Och att ingen kan ta på sig ansvaret för detta är en gåta.
Ibland har jag bara lust att utbrista förbannade komunist samhälle !!
Röker som en borstbindel gör man också, dags att lägga av med canser
pinnarna för gott ? Jo om det ska fungera med mina framtida planer så
ja. Dags att få upp flåset också, annars är jag rökt direkt.
Ska försöka ta mig till vuc denna vecka och sen fixa ett extra jobb på
sidan av, gärna ett litet deltids jobb skulle inte sitta fel, vet vart jag ska smöra.
Men när är en annan fråga ;)
Märks att man är lite oggig ..
O just ja, patrick Swayze gick bort i natt. Lite tragiskt, fick plötsligt lust att kika
på dirty dancing...

Usch fy och BLÄ !


Kommentarer
Postat av: annso

hej gumman!

hehehe ja det har blivit några inlägg per dag måste jag medge.. kanske lite fööör många.. o spec. nu när jag varit sjuk, finns inte så mycket mer att göra=)

men idag så har bloggen legat på hyllan ett tag=) hahaha

hur leker livet för dig da??

kraaam

2009-09-15 @ 20:42:11
URL: http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: annso

Jo föresten har angelica tagit bort sin blogg?

Hon hade skrivit ett inlägg till mig och jag skulle skriva tillbaka men bloggen fanns inte längre!?



kramar

2009-09-15 @ 20:49:24
URL: http://koppartrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0