NoHeadline

Nu när man själv blivit en fena på att blogga då får alla andra en släng
av bloggtorka, fy bubblans va tråkigt. Idag har det verkligen inte hänt 
mycket, känner att jag har förkylningen under kontroll även om natten
va fylld med underbar feberfrossa. Imorgon blir det att fixa lite saker 
som måste göras. Gud vad jag älskar soppa snåla dunder raketer,
tankade bilen idag och slängde i 300 kr (typ allt man äger och har) och
gissa vad ? lite mer än 2/3 delars tank, är det inte underbart ?
Sist jag tankade i 300 kr kunde jag köra hela 28 mil blandad körning på ;)
Lovley !
 
Huvudet mår prima just nu ... NOT.
Ta alvedon och krypa ner i sängen.
Godnatt och Sweet Dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0